Všetky značky kávovarov okrem – značiek KRUPS, Tchibo, Tassimo, Dolce Gusto
Všetky značky elektrických kolobežiek
Kuchynské roboty a food processory ktorých nákupná cena bola nad 300€ vrátane DPH
Ako funguje bezplatné vyzdvihnutie prístroja do servisu?
Vyplníte formulár na našej stránke, kde si vyberiete dátum vyzdvihnutia, najskôr na následujúci pracovný deň. Kávovar treba dať do krabice.
Musím niečo písať/lepiť na krabicu?
Nie. Vyzdvihujúci kuriér/technik má Vaše všetky potrebné údaje z vyplneného formuláru.
Ako dlho bude trvať oprava kávovaru?
Diagnostika zväčša trvá do 2 pracovných dní. Následne kontaktujeme zákazníka s cenou a dostupnosťou náhradných dielov. Pokiaľ je diel dostupný, kávovar sa po schválení opravuje ihneď.
Koľko bude stáť oprava? Cena opravy a dielu závisí od viacerých faktorov. Preto Vám pred každou opravou zavoláme presnú cenu.
Koľko budem platiť, ak nechcem prístroj opraviť ? Diagnostika je bezplatná. V prípade, ak bol prístroj do servisu zaslaný prepravnou spoločnosťou, budeme Vám účtovať cestu späť zo servisu.
Ako prebieha platba? Spôsob platby si zvolíte vo formulári. Na výber máte : 1) Platba v hotovosti alebo kartou u nás na prevádzke 2) Platba na dobierku kuriérovi/technikovi 3) Prevodom na účet predom 4) Kryptomenami – v tomto prípade nás prosím kontaktujte predom
Musím niečo urobiť keď mi príde prístroj zo servisu? Prístroj si ihneď po príchode zo servisu treba skontrolovať. Ak by Vám chýbala nejaká časť príslušenstva alebo bol poškodený prepravou, treba nás BEZODKLADNE kontaktovať. Reklamáciu je možné nahlásiť max. do 24 hodín od prevzatia.